*
Coldplay的音樂讓人有吃了迷幻藥的感覺


主唱ChrisMartin假音
還有他那埋頭於琴鍵上的表情
讓人不得不愛上這個人
聽不膩





*
歌詞

Come up to meet you, tell you I'm sorry
來到這裡見你, 告訴你我很遺憾
You don't know how lovely you are
妳並不知道自己有多可愛
I had to find you
我必須找到你
Tell you I need you
告訴你我需要你
Tell you I set you apart
告訴你我使你離去
Tell me your secrets
告訴我你的秘密
And ask me you questions
然後問我你的疑問
Oh let's go back to the start
喔 讓我們回到最初的起點
Running in circles
繞圈子的奔跑
Coming in tales
形成一種寓言
Heads are a science apart
頭腦是一種科學般的分離
◎Nobody said it was easy
沒有人說這是簡單的
It's such a shame for us to part
關於我們分開這件事情是如此的慚愧
Nobody said it was easy
沒有人說這是簡單的
No one ever said it would be this hard
沒有人曾說過這將會是如此的艱難
Oh take me back to the start
喔~帶我回到最初的起點
I was just guessing
我只是在猜測
At numbers and figures
那數量與形狀
Pulling your puzzles apart
將你的拼圖弄散
Questions of science
科學的問題
Science and progress
科學與進化過程
Do not speak as loud as my heart
別說的和我的心聲一樣的大聲
Tell me you love me
告訴我你愛著我
Come back and haunt me
回來並且迷惑著我
Oh and I rush to the start
喔然後我將奔回最初的起點
Running in circles
繞著圈子奔跑
Chasing tails
追逐著尾巴
And coming back as we are
然後我們的再次回到原處
I'm going back to the start
我將會回到最初的地方

*

這首歌同時也是Wick park的插曲
好不好看在看看囉
先來聽歌
arrow
arrow
    全站熱搜

    慶兒 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()