也許你會說

今天跟顏色沒關係

可是他們是綠洲





















有一天我要在游泳池旁邊開演唱會









Oasis-Stand By Me



Made a meal and threw it up on sunday,

I’ve, got a lot of things to learn,

Said I would and I believe in one day,

Before my heart starts to burn.

吃了一餐然後嘔吐,在這樣一個星期天

我還有,還有很多事需要學習

說我將會我相信,在有那麼一天的時候

在我的心開始燃燒之前







So what’s the matter with you,

Sing me something new,

Don’t you know the cold and wind and rain don’t know,

They only seem to come and go, away.

所以你到底是怎麼一回事

為我唱些新的東西吧

你難道不知道冰冷的風和雨自己不知道

它們就只能這樣的來,然後離去



Times are hard when things have got no meaning,

I’ve found a key upon the floor,

Maybe you and I will not believe in,

The thing we find behind the door.

時間讓人坐立難安,當所有事物都失去任何意義

我在地板上找到一把鑰匙

也許你和我將不會相信

我們在門後會發現甚麼



So what’s the matter with you,

Sing me something new,

Don’t you know the cold and wind and rain don’t know,

They only seem to come and go away.

所以你到底是怎麼了

為我唱些新的東西吧

你難道不知道冰冷的風和雨

他們就只能這樣的來,然後離去



Stand by me,

Nobody knows the way it’s gonna be,

Stand by me,

Nobody knows the way it’s gonna be,

Stand by me,

Nobody knows the way it’s gonna be,

Stand by me,

Nobody knows,

Yeah nobody knows,

The way it’s gonna be.

站在我這邊

沒有人知道,事情會變成怎樣

站在我這邊

沒有人知道,事情會變成怎樣

站在我這邊

沒有人知道,事情會變成怎樣

沒有人會知道

耶,沒有人會知道

事情會怎麼發生



If your leaving will you take me with you,

I’m tired of talking on my phone,

There is one thing I can never give you,

My heart will never be your home,

如果你要離開,你會帶我一起走嗎

我已經厭倦再講電話

有一件事情我永遠也無法給你

我的心永遠也不是你的歸宿



So what’s the matter with you,

Sing me something new,

Don’t you know the cold and wind and rain don’t know,

They only seem to come and go, away.

所以你到底是怎麼了

為我唱些新的東西吧

你難道不知道冰冷的風和雨

他們就只能這樣的來,然後離去



Stand by me,

Nobody knows the way it’s gonna be,

Stand by me,

Nobody knows the way it’s gonna be,

Stand by me,

Nobody knows the way it’s gonna be,

Stand by me,

Nobody knows,

Yeah God only knows,

The way it’s gonna be.

站在我這邊

沒有人知道,事情會變成怎樣

站在我這邊

沒有人知道,事情會變成怎樣

站在我這邊

沒有人知道,事情會變成怎樣

沒有人會知道

耶,沒有人會知道

事情會怎麼發生

只有神會知道











要記得Stand by me

不管發生甚麼事情



"Stand by me

Nobody knows the way it’s gonna be"





某兩人生日快樂





有興趣可以去聽聽看林宥嘉的版本





好奇怪的臉

arrow
arrow
    全站熱搜

    慶兒 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()