我是一個幸運兒


 


 



 


 


 


 


 


 


 


 


至於為什麼幸運


這就不能說了


不能被發現


不然老天就會嫉妒我


降不幸於我


 


 


 


 


最近常低潮


抓不到自己的結奏


不像高中


所有的事情好像都掌握在我手中


不過凡事多做少說話


這樣就OK了


筆記本要記的東西永遠記不完


而且還不大會整理


所以很亂


 


 


 


 


東西難記 一樣要記


內務難整 一樣要整


日子不好過 一樣要過


 


 


 


 


 


 


 


 


低潮就聽這首歌吧!!


 


 


 


The Verve - Lucky Man

 



Happiness

幸福

More or less

多一點或少一點

It’s just a change in me

對我來說只不過是個變遷而已

Something in my liberty

一些我能接受的事罷了


Oh, my, my



Happiness

幸福

Coming and going

來來去去

I watch you look at me

看見妳凝視著我

Watch my fever growing

發現我的熱度開始升溫

I know just where I am

我只瞭解我到底身在何方



But how many corners do I have to turn?

但我到底還得度過多少個困境?

How many times do I have to learn?

還有多少時間等待我學習呢?

All the love I have is in my mind?

我心中包含著全部的愛嗎?



But I’m a lucky man

我只是個幸運的人

With fire in my hands

但在我雙手上有著一些磨難



Happiness

幸福

Something in my own place

在我的地盤一些事物

I’m stood here naked

我赤裸裸的站在這裡

Smiling, I feel no disgrace

展開笑容, 我一點也不覺得丟臉

With who I am

我到底是誰呢?



Happiness

幸福

Coming and going

來來去去

I watch you look at me

看見妳凝視著我

Watch my fever growing

發現我的熱度開始升溫

I know just who I am

我總算認識真正的我了



But how many corners do I have to turn?

但我到底還得度過多少個困境?

How many times do I have to learn?

還有多少時間等待我學習呢?

All the love I have is in my mind?

我心中包含著全部的愛嗎?



I hope you understand

我希望你能瞭解

I hope you understand

我希望你能明白



Gotta love that’ll never die

放手去愛吧! 愛絕不會消逝的



Happiness

幸福

More or less

多一點或少一點

It’s just a change in me

對我來說只不過是個變遷而已

Something in my liberty

一些我能接受的事罷了



Happiness

幸福

Coming and going

來來去去

I watch you look at me

看見妳凝視著我

Watch my fever growing

發現我的熱度開始升溫

I know

我瞭解


Oh, my, my

Oh, my, my

Oh, my, my

Oh, my, my



Gotta love that’ll never die

放手去愛吧! 愛絕不會消逝的

Gotta love that’ll never die

放手去愛吧! 愛絕不會消逝的

No, no

不, 不

I’m a lucky man

我是幸運的人



It’s just a change in me

對我來說只不過是個變遷而已

Something in my liberty

一些我能接受的事罷了

It’s just a change in me

對我來說只不過是個變遷而已

Something in my liberty

一些我能接受的事罷了

It’s just a change in me

對我來說只不過是個變遷而已

Something in my liberty

一些我能接受的事罷了


Oh, my, my

Oh, my, my



It’s just a change in me

對我來說只不過是個變遷而已

Something in my liberty

一些我能接受的事罷了


Oh, my, my

Oh, my, my


歌詞轉自http://zimsam.wordpress.com/


arrow
arrow
    全站熱搜

    慶兒 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()